הפורום נסגר!

במקומו נפתח פורום חדש, טוב יותר בהרבה מובנים. >>>>
אתם מוזמנים להצטרף אליו, בואו!

ההצטרפות לפורום התכנות החדש כרוכה בתשלום חודשי סמלי.

מדריך - הקלטת תעבורת אינטרנט

מדריכים והסברים לפתרון בעיות.

מדריך - הקלטת תעבורת אינטרנט

הודעהעל ידי MacroShadow » 05 ינואר 2016, 11:33

שאלה: מה זה "הקלטת תעבורת אינטרנט"?
תשובה: זו תכונה מיוחדת של נטפרי שיוצרת רשימה של התקשורת בין המחשב שלכם לאינטרנט.

שאלה: למה זה משמש?
תשובה: לפעמים דף לא נטען כמו שצריך או תוכנה שמתקשרת עם האינטרנט לא פועלת כראוי. כדי שצוות התמיכה יוכלו לטפל בבעיה, לעיתים תתבקשו להקליט את תעבורת האינטרנט. כך צוות התמיכה יוכלו לזהות בדיוק היכן ממוקמת הבעיה ולטפל בה ביעילות.

שאלה: איך עושים "הקלטת תעבורת אינטרנט"?
תשובה: נפעל לפי ההוראות הבאות:
    [1] פתחו קישור זה http://netfree.link/user/#/tools/traffic/record
    ניתן גם להגיע לקישור זה מתוך הפרופיל האישי שלכם באתר נטפרי, בתפריט בצד ימין מתחת תפריט המשנה "פרטי משתמש" יש תפריט משנה בשם "כלים", האפשרות הראשונה בתפריט משנה זה הוא "הקלטת תעבורת אינטרנט".
    [2] לחצו על הכפתור "התחל הקלטה"
    [3] פתחו את האתר או התוענה שבו מתרחשת השגיאה/חסימה
    [4] לאחר שמתרחשת השגיאה/חסימה לחצו על הכפתור "הפסק הקלטה"
    [5] לחצו על הכפתור "שמור הקלטה"
    [5] שלחו לתמיכה את הלינק שנוצר

1.png

2.png

3.png

4.png

5.png
אין לך את ההרשאות המתאימות על מנת לצפות בקובץ המצורף להודעה זאת.
MacroShadow
משתמש וותיק
 
הודעות: 274
הצטרף: 10 פברואר 2014, 18:41
שלח תודה: 78 פעמים
קיבל תודה: 218 פעמים

חזור אל נט-פרי - תמיכה

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 0 אורחים

Fatal: ./cache/ is NOT writable.