עמוד 1 מתוך 1

[רעיון] שינוי כותרת המייל האוטומטי בטיפול בפניות

הודעהפורסם: 13 יוני 2016, 13:26
על ידי למדן וידען
שלום חברים
לאחר פתיחת כמה וכמה אתרים אני נכנס למייל וממש מציק שכל המיילים האחרונים כבר בדף השני כי הגיע אלי המון מיילים מנטפרי המדהימים שפתחו את הפניות שלי.
הפתרון הפשוט הוא לשנות את כותרת המייל לאחידה(הודעה על תגובה חדשה מנטפרי במקום הודעה על תגובה חדשה XXXXX#) ובתוך המייל פנימה אפשר לכתוב את מספר הפנייה שהמייל מתייחס אליו כך הכל משורשר למייל אחד בודד.

וכמובן תודה רבה על הכל.
מעריך מוקיר מכבד ובעיקר אוהב
:)

Re: [רעיון] שינוי כותרת המייל האוטומטי בטיפול בפניות

הודעהפורסם: 13 יוני 2016, 14:45
על ידי ClickOne
מצד שני אני אוהב את זה ככה....
בסיום הטיפול אני מעביר את המייל לתיקייה שלו בתוך המייל. (לא רק נטפרי, כל מייל שמסתיים הטיפול שלו אצלי עובר לתיקייה שלו. ככה יש לי סדר)

הייתי מציע שתהיה הגדרה בחשבון האם לכלול את מס הפנייה במייל, אבל ביודעי את הזמן העמוס של מאט הקוסם, אני אפילו לא מעיז....

אם כבר, אני מבקש שתוכן התשובה יגיע גם בתוך המייל כדי שלא אצטרך לאיזור האישי.

Fatal: ./cache/ is NOT writable.