הפורום נסגר!

במקומו נפתח פורום חדש, טוב יותר בהרבה מובנים. >>>>
אתם מוזמנים להצטרף אליו, בואו!

ההצטרפות לפורום התכנות החדש כרוכה בתשלום חודשי סמלי.

[רעיון] שינוי כותרת המייל האוטומטי בטיפול בפניות

יש לכם הצעה לשיפור? נתקלתם בבעיה? ספרו לנו

[רעיון] שינוי כותרת המייל האוטומטי בטיפול בפניות

הודעהעל ידי למדן וידען » 13 יוני 2016, 13:26

שלום חברים
לאחר פתיחת כמה וכמה אתרים אני נכנס למייל וממש מציק שכל המיילים האחרונים כבר בדף השני כי הגיע אלי המון מיילים מנטפרי המדהימים שפתחו את הפניות שלי.
הפתרון הפשוט הוא לשנות את כותרת המייל לאחידה(הודעה על תגובה חדשה מנטפרי במקום הודעה על תגובה חדשה XXXXX#) ובתוך המייל פנימה אפשר לכתוב את מספר הפנייה שהמייל מתייחס אליו כך הכל משורשר למייל אחד בודד.

וכמובן תודה רבה על הכל.
מעריך מוקיר מכבד ובעיקר אוהב
:)
למדן וידען
 
הודעות: 30
הצטרף: 07 מרץ 2016, 18:50
שלח תודה: 9 פעמים
קיבל תודה: 8 פעמים

Re: [רעיון] שינוי כותרת המייל האוטומטי בטיפול בפניות

הודעהעל ידי ClickOne » 13 יוני 2016, 14:45

מצד שני אני אוהב את זה ככה....
בסיום הטיפול אני מעביר את המייל לתיקייה שלו בתוך המייל. (לא רק נטפרי, כל מייל שמסתיים הטיפול שלו אצלי עובר לתיקייה שלו. ככה יש לי סדר)

הייתי מציע שתהיה הגדרה בחשבון האם לכלול את מס הפנייה במייל, אבל ביודעי את הזמן העמוס של מאט הקוסם, אני אפילו לא מעיז....

אם כבר, אני מבקש שתוכן התשובה יגיע גם בתוך המייל כדי שלא אצטרך לאיזור האישי.
קליקOne - קליק אחד ואתה מסודר!

המרחק בין להבין קוד כתוב, לבין לשפר אותו הוא אדיר, והמרחק ביניהם, לבין לכתוב פרויקט או אפילו להתחיל פרויקט בצורה טובה הוא עוד יותר גדול. [משפט חכם ששמעתי...]
ClickOne
משתמש וותיק
 
הודעות: 930
הצטרף: 29 דצמבר 2013, 09:50
שלח תודה: 1465 פעמים
קיבל תודה: 760 פעמים


חזור אל נט-פרי - רעיונות - באגים - וחסימות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: all bots ו 0 אורחים

Fatal: ./cache/ is NOT writable.