עמוד 1 מתוך 1

התנגשות בין תוכנת נטפרי לAVAST (??)

הודעהפורסם: 01 דצמבר 2015, 14:24
על ידי yonig20
לאחרונה היו לי הרבה מקרים שהתוכנה חסמה את החיבור לאינטרנט, למרות שאני מחובר לנטפרי ישירות דרך RL.
לפעמים זה נפתר על ידי הפעלה מחדש של המחשב, ולפעמים על ידי כמה הפעלות מחדש.....
מה שמתסכל שזו בעיה שאי אפשר לפתור אותה בתמיכה מרחוק כי אין בכלל חיבור לאינטרנט...
היום גיליתי באנטיוירוס של AVAST פונקציה בהגדרות " טען את שירותי AVAST רק לאחר שנטענו שירותי מערכת אחרים"
הפעלתי אותה, וכמדומני שהבעיה נפתרה.
אני נוטה לחשוב שזה קשור כי גם בתוכנה של חברת סינון אחרת יש התנגשות עם האנטיוירוס הזה מוינדוס 8 ומעלה. (יעויין שם בפורום)
אשמח לשמוע אם מישהו נתקל בתופעה הזאת (לי יש ווינדוס 10)

Re: התנגשות בין תוכנת נטפרי לAVAST (??)

הודעהפורסם: 01 דצמבר 2015, 16:38
על ידי דוד ל.ט.
viewtopic.php?f=13&t=1115
כנס להגדרות > כלים ונסה לבטל את מגן האינטרנט.
דווח מה קורה.

Re: התנגשות בין תוכנת נטפרי לAVAST (??)

הודעהפורסם: 01 דצמבר 2015, 22:41
על ידי yonig20
העניין הוא שהבעיה אצלי היא לא קבועה אלא באה והולכת.
ולכן קשה לנסות מה משפיע. בינתיים מה שעשיתי פתר את הבעיה.
נראה לי שההצעה שהצעת מבטלת לחלוטין חלק משמעותי מההגנה. לא עדיף הפיתרון שלי שרק מעכב את הטעינה של ההגנה ולא מונע לגמרי?

Re: התנגשות בין תוכנת נטפרי לAVAST (??)

הודעהפורסם: 02 דצמבר 2015, 12:57
על ידי דוד ל.ט.
yonig20 כתב:נראה לי שההצעה שהצעת מבטלת לחלוטין חלק משמעותי מההגנה. לא עדיף הפיתרון שלי שרק מעכב את הטעינה של ההגנה ולא מונע לגמרי?



אפשר להסתדר ולהשאיר את ההגנה, זה עניין של הגדרה שלא זכורה לי. אבל הסיבה שלא הלכתי בכיוון הזה זה מסיבת השקפתי הכללית על ההגנה הזו.
אני מאז ומתמיד הייתי מבטל את ההגנה הזו, הרבה לפני שנט פרי נולדה.
ליבת האנטי וירוס קיימת גם ללא כל מגן, וזה מה שדרוש. כל היתר עוזר אם בכלל לעיתים נדירות (המערכת הפעלה וכרום עושים עבודה מעולה), וחוששני שמפריע לעיתים קרובות (ביצועים ועוד).

Re: התנגשות בין תוכנת נטפרי לAVAST (??)

הודעהפורסם: 18 דצמבר 2015, 10:18
על ידי drive
yonig20 כתב:לאחרונה היו לי הרבה מקרים שהתוכנה חסמה את החיבור לאינטרנט, למרות שאני מחובר לנטפרי ישירות דרך RL.
לפעמים זה נפתר על ידי הפעלה מחדש של המחשב, ולפעמים על ידי כמה הפעלות מחדש.....
מה שמתסכל שזו בעיה שאי אפשר לפתור אותה בתמיכה מרחוק כי אין בכלל חיבור לאינטרנט...
היום גיליתי באנטיוירוס של AVAST פונקציה בהגדרות " טען את שירותי AVAST רק לאחר שנטענו שירותי מערכת אחרים"
הפעלתי אותה, וכמדומני שהבעיה נפתרה.
אני נוטה לחשוב שזה קשור כי גם בתוכנה של חברת סינון אחרת יש התנגשות עם האנטיוירוס הזה מוינדוס 8 ומעלה. (יעויין שם בפורום)
אשמח לשמוע אם מישהו נתקל בתופעה הזאת (לי יש ווינדוס 10)


לי זה קרה כמה וכמה פעמים שהרשת נחסמה לגמרי, מה שעזר תמיד זה היה התקנה חוזרת של תוכנת החסימה של נטפרי, ואז הכל נפתר.
אך מאוד יכול להיות שאם הייתי מבטל את "מגן האינטרנט" זה היה עוזר קבוע ללא בעיות חוזרות, נבדוק זאת אם יתרחש שוב אצלי.

עריכה:
עכשיו אני נזכר שביטלתי קבוע את האנטי וירוס והפעלה מחדש וזה לא עזר, אז כנראה שאצלי זה היה קשור למשהו אחר

Fatal: ./cache/ is NOT writable.