לאחרונה היו לי הרבה מקרים שהתוכנה חסמה את החיבור לאינטרנט, למרות שאני מחובר לנטפרי ישירות דרך RL.
לפעמים זה נפתר על ידי הפעלה מחדש של המחשב, ולפעמים על ידי כמה הפעלות מחדש.....
מה שמתסכל שזו בעיה שאי אפשר לפתור אותה בתמיכה מרחוק כי אין בכלל חיבור לאינטרנט...
היום גיליתי באנטיוירוס של AVAST פונקציה בהגדרות " טען את שירותי AVAST רק לאחר שנטענו שירותי מערכת אחרים"
הפעלתי אותה, וכמדומני שהבעיה נפתרה.
אני נוטה לחשוב שזה קשור כי גם בתוכנה של חברת סינון אחרת יש התנגשות עם האנטיוירוס הזה מוינדוס 8 ומעלה. (יעויין שם בפורום)
אשמח לשמוע אם מישהו נתקל בתופעה הזאת (לי יש ווינדוס 10)