תודה למגיבים.
אענה ברשותכם על חלק מהדברים.
1. זה שחתמתי את שמי ואת הטלפון, למרות הסיכון בדבר, כי אני חושב שאם באמת רוצים לקדם משהו, אי אפשר להשאר אנונימי.
2. לאחרונה ראיתי פרסומת על אתר בשם "שמור עיניך" שעוזר לאנשים שהדרדרו באינטנרט.
האמת שלא עיינתי טוב בכל הפרטים, אבל רציתי לצעוק דבר אחד:
רבותי! על מי אנחנו עובדים? אי אפשר לחנך בן אדם לא להדרדר באינטנרט, הדרך היחידה זה שלא יהיה חיבור לאינטנרט פרוץ בשום פנים ואופן.
העולם המערבי דוגל בשיטת התגבר בעצמך, תראה את כל התועבות ותחנך את עצמך.
אבל השיטה הזאת כשלה, ויעידו כל התופעות המכוערות שיש אצלם ואצלינו הרבה פחות.
אנו יודעים שאדם לא מסוגל לשלוט תמיד על תאוותיו, אין אפוטרופוס לעריות, אי אפשר לחנך בן אדם להתיחד בחדר סגור עם אשה ולא לחטוא! ולא אני קבעתי את זה אלא חז"ל, מה כן אפשר? לאסור על היחוד מלכתחילה!
אותו דבר לגבי האינטנרט, אי אפשר לחנך בן אדם להשתמש באינטרנט פרוץ ולא לחטוא!!! וכל מי שלא מודה בזה, הוא מתכחש לאמת, ועובד על עצמו!
מה כן אפשר? לאסור את השימוש באינטרנט הפרוץ!
ולכן לגבי אתר "שמור עיניך" ודומיו, בלי לעבור על כל הפרטים, אני יכול לקבוע עובדה ברורה! אם הם מסייעים לאנשים לנתק את האינטנרט הפרוץ, א"כ אשריהם ואשרי חלקם.
אבל אם הם מנסים לחנך אנשים להשתמש באינטנרט פרוץ, וכאילו לחנך את עצמם לא למעוד, אז חבל על הזמן מראש...
בקיצור, אני מחפש "משוגעים", אנשים שיודעים לנצל הזדמנויות, ולהציל את כל הדור.
כי בדור שלנו, היראת שמים לצערנו רופפת מעט, ויעידו על כך כל אלו שעדיין משתמשים באינטנרט פרוץ, אבל יש מורא בשר ודם, יש עדיין בושה, ואת הכלי הזה צריך לנצל.
יודגש: אנחנו לא באים לכפות על אף אחד, אלא לעזור לכל אחד להתגבר על המעכבים.
כתב הרמב"ם (בהלכות גרושין פרק ב' הלכה כ') על הדין שיש מקרים שב"ד כופים את הבעל לתת גט, וכופים אותו עד שיאמר "רוצה אני". וזה לשונו:
ולמה לא בטל גט זה שהרי הוא אנוס בין ביד גוים בין ביד ישראל? שאין אומרין אנוס אלא למי שנלחץ ונדחק לעשות דבר שאינו מחוייב מן התורה לעשותו כגון מי שהוכה עד שמכר או נתן אבל מי שתקפו יצרו הרע לבטל מצוה או לעשות עבירה והוכה עד שעשה דבר שחייב לעשותו או עד שנתרחק מדבר שאסור לעשותו אין זה אנוס ממנו אלא הוא אנס עצמו בדעתו הרעה לפיכך זה שאינו רוצה לגרש מאחר שהוא רוצה להיות מישראל רוצה הוא לעשות כל המצות ולהתרחק מן העבירות ויצרו הוא שתקפו וכיון שהוכה עד שתשש יצרו ואמר רוצה אני כבר גרש לרצונו. עכ"ל.
מבואר כאן יסוד גדול, כל יהודי בטבעו רוצה להיות טוב, ורק יצר הרע כופה אותו לעשות רע ע"י שיקולים גשמיים, ואחרי שמבטלים ממנו את יצר הרע ע"י שיקולים גשמיים הפוכים, א"כ מה שהיום הוא רוצה לעשות טוב, אין זה בגלל הכפיה, אלא בגלל שבטל כפית היצר, ומעתה חזר לטבעו הטוב, שרוצה לעשות טוב.
גם כאן, אני בטוח שכולם בתוכם יודעים ומבינים שחייבים להתנתק מהאינטנרט הפרוץ, אלא מה? יש תירוצים למכביר. א"כ אני רוצה רק לעזור לכל יהודי לבטל את יצר הרע הזה, ולבסוף גם הוא יודה לי, זה ברור.
כאמור, אני לבד זה גדול עלי, אם יש מישהו שרוצה להיות שותף, יכול ליצור קשר.
אברהם, 050-4105331 5730944@gmail.com