הפורום נסגר!

במקומו נפתח פורום חדש, טוב יותר בהרבה מובנים. >>>>
אתם מוזמנים להצטרף אליו, בואו!

ההצטרפות לפורום התכנות החדש כרוכה בתשלום חודשי סמלי.

סקר היחודיות בנטפרי

כאן תוכלו לתת ולקבל מידע ועצות על השימוש בנטפרי.

מה מיוחד בנטפרי

1)איכות הסינון מילולית
1
3%
2)סינון התמונות
4
13%
3)שירות הפניות
0
אין הצבעות
4)כל התשובות נכונות
25
83%
 
סך הכל הצבעות : 30

סקר היחודיות בנטפרי

הודעהעל ידי beni » 04 מאי 2016, 11:54

סקר הכרת הטוב לנטפרי
רחל מבכה על בניה ...

עזרו לך ? בעשר שניות אתה מכיר טובה תן תודה :)
סמל אישי של המשתמש
beni
משתמש וותיק
 
הודעות: 109
הצטרף: 11 מרץ 2016, 08:46
שלח תודה: 77 פעמים
קיבל תודה: 94 פעמים

Re: סקר היחודיות בנטפרי

הודעהעל ידי יוליוס » 04 מאי 2016, 22:14

אני חושב שבינתיים הייחודיות של נט-פרי זה בסינון התמונות שלהם - זה החלק החזק. וע"ז באמת כל הכבוד!!!
אבל בנוגע לסינון הטקסט יש עוד מה לשפר, במיוחד בקטע של צירופי מילים בעיתיים.
ושרות, השרות דרך מערכת הפניות מהיר ומצויין, טלפונית... קצת פחות. (התקשרתי פעמיים בשעות סבירות ולא היה מענה)
יוליוס
משתמש וותיק
 
הודעות: 37
הצטרף: 16 מרץ 2016, 00:06
שלח תודה: 4 פעמים
קיבל תודה: 10 פעמים

Re: סקר היחודיות בנטפרי

הודעהעל ידי אהרן » 04 מאי 2016, 23:29

מה לא מספיק במערכת הפניות שאתה צריך להתקשר?
אהרן
משתמש וותיק
 
הודעות: 606
הצטרף: 27 נובמבר 2014, 00:10
שלח תודה: 414 פעמים
קיבל תודה: 318 פעמים

Re: סקר היחודיות בנטפרי

הודעהעל ידי avraham » 04 מאי 2016, 23:53

אהרן כתב:מה לא מספיק במערכת הפניות שאתה צריך להתקשר?


מה יעשה אדם שנפל לו האינטרנט ואין לו גישה לרשת, ובדיוק הוא צריך לשדר סליקה להו''ק ואשראי, ואם הוא ימתין עד מחר שהוא יגיע למחשב עם גישה למערכת הפניות הוא יפסיד?
(זה קרה השבוע לאחותי, וללא ספק הבעיה היתה בתוכנת החסימה, כי היא הצליחה להתחבר עם מחשב אחר לספק, רק שעל המחשב השני היה מותקן נתיב והיא לא יכלה להכנס איתו למערכת הפניות)
avraham
משתמש וותיק
 
הודעות: 169
הצטרף: 07 אוקטובר 2015, 21:03
שלח תודה: 190 פעמים
קיבל תודה: 138 פעמים

Re: סקר היחודיות בנטפרי

הודעהעל ידי ClickOne » 05 מאי 2016, 06:57

avraham כתב:
אהרן כתב:מה לא מספיק במערכת הפניות שאתה צריך להתקשר?


מה יעשה אדם שנפל לו האינטרנט ואין לו גישה לרשת, ובדיוק הוא צריך לשדר סליקה להו''ק ואשראי, ואם הוא ימתין עד מחר שהוא יגיע למחשב עם גישה למערכת הפניות הוא יפסיד?
(זה קרה השבוע לאחותי, וללא ספק הבעיה היתה בתוכנת החסימה, כי היא הצליחה להתחבר עם מחשב אחר לספק, רק שעל המחשב השני היה מותקן נתיב והיא לא יכלה להכנס איתו למערכת הפניות)

סתם מעניין אותי, היא הייתה מחוברת לVPN או לספק אר-אל?
קליקOne - קליק אחד ואתה מסודר!

המרחק בין להבין קוד כתוב, לבין לשפר אותו הוא אדיר, והמרחק ביניהם, לבין לכתוב פרויקט או אפילו להתחיל פרויקט בצורה טובה הוא עוד יותר גדול. [משפט חכם ששמעתי...]
ClickOne
משתמש וותיק
 
הודעות: 930
הצטרף: 29 דצמבר 2013, 09:50
שלח תודה: 1465 פעמים
קיבל תודה: 760 פעמים

Re: סקר היחודיות בנטפרי

הודעהעל ידי avraham » 05 מאי 2016, 10:07

היא מחוברת לVPN, אבל לא יודע אם זה קשור, זה קורה גם לי לפעמים ואני מחובר לאראל, עד שאני מתקין מחדש את התוכנה, ולפעמים גם זה לא עוזר ורק כשאני מתחבר לחשבון VPN שלי זה נפתר. אבל אצלה זה קורה בתדירות יותר גבוהה, והפעם גם התקנה מחדש של התוכנה לא עזרה.
avraham
משתמש וותיק
 
הודעות: 169
הצטרף: 07 אוקטובר 2015, 21:03
שלח תודה: 190 פעמים
קיבל תודה: 138 פעמים

Re: סקר היחודיות בנטפרי

הודעהעל ידי ClickOne » 05 מאי 2016, 10:17

באר-אל צריך להתקשר אליהם, זה לא כ"כ קשור לנטפרי. (הוא ספק בנפרד, שיש לו את ההגנה של נטפרי )

בVPN, זה שירות חינמי, ולכן קצת קשה להסתמך עליו. במיוחד בעלי עסקים ועמותות. (אני מרשה לעצמי לכתוב את המשפט הזה, כי אני הבעלים של הVPN ואני משלם עליו כל חודש מאות שקלים, אבל מצד שני יש עליו הרבה אנשים מחוברים וטבעי שלפעמים יש בעיות)

בעלי עסקים ומנהלי עמותות, אני חושב שאולי כדאי שישתמשו בספק ולא בויפיאן, אא"כ הם יודעים מראש שייתכן שתהיה כזו בעייה.
שים לב שאפשר להתחבר למערכת הפניות גם כשאין VPN. אם אתה משתמש בגירסאות האחרונות. (אולי אם כתוב לך שאתה מחובר ללא גישה לאינטרנט, אתה צריך לנתק את הויפיאן ואז להיכנס למערכת הפניות, זה עובד [בדקתי עכשיו שוב כדי להיות בטוח].)

לגבי אם זה קורה באר-אל, פשוט תתקשר אליהם.

ובמקרה הספציפי מאד שלך, היית יכול להתקשר אלי :)
קליקOne - קליק אחד ואתה מסודר!

המרחק בין להבין קוד כתוב, לבין לשפר אותו הוא אדיר, והמרחק ביניהם, לבין לכתוב פרויקט או אפילו להתחיל פרויקט בצורה טובה הוא עוד יותר גדול. [משפט חכם ששמעתי...]
ClickOne
משתמש וותיק
 
הודעות: 930
הצטרף: 29 דצמבר 2013, 09:50
שלח תודה: 1465 פעמים
קיבל תודה: 760 פעמים

Re: סקר היחודיות בנטפרי

הודעהעל ידי avraham » 05 מאי 2016, 13:36

אבל לפי הענין זה היה נראה שיש איזו בעיה בתוכנת החסימה, לא בספק ולא בVPN, כי הספק עצמו עבד במחשב אחר, והVPN היה מחובר, והמחשב הראה שיש גישה לאינטרנט, אבל לא היה אפשר לשלוח ולקבל נתונים, וזה קורה גם במחשב שלי עם אראל, וזה נפתר אחרי התקנה מחדש של התוכנה בדרך כלל. אז לכאורה אתה או ישי לא יכלתם לעזור, הלא כן?
(הגם שבדרך כלל אצלך אין כזה דבר "לא יכול לעזור" :) )
avraham
משתמש וותיק
 
הודעות: 169
הצטרף: 07 אוקטובר 2015, 21:03
שלח תודה: 190 פעמים
קיבל תודה: 138 פעמים

Re: סקר היחודיות בנטפרי

הודעהעל ידי avraham » 05 מאי 2016, 13:38

ותודה על החידוש שאפשר להכנס למערכת הפניות גם כשחסומים
avraham
משתמש וותיק
 
הודעות: 169
הצטרף: 07 אוקטובר 2015, 21:03
שלח תודה: 190 פעמים
קיבל תודה: 138 פעמים

Re: סקר היחודיות בנטפרי

הודעהעל ידי drive » 05 מאי 2016, 21:50

avraham כתב:אבל לפי הענין זה היה נראה שיש איזו בעיה בתוכנת החסימה, לא בספק ולא בVPN, כי הספק עצמו עבד במחשב אחר, והVPN היה מחובר, והמחשב הראה שיש גישה לאינטרנט, אבל לא היה אפשר לשלוח ולקבל נתונים, וזה קורה גם במחשב שלי עם אראל, וזה נפתר אחרי התקנה מחדש של התוכנה בדרך כלל. אז לכאורה אתה או ישי לא יכלתם לעזור, הלא כן?
(הגם שבדרך כלל אצלך אין כזה דבר "לא יכול לעזור" :) )


מה שמחשב אחר היה לו תקשורת על אותה רשת זה לא אומר שהתוכנה אשמה, וגם מה שה-VPN היה מחובר זה גם עדיין לא הוכחה לכך, כי יתכן מאוד שה-VPN יש לו חיבור אך יש לו בעיה בתעבורת רשת, וכדי להוכיח זאת ניתן לראות כשה-VPN מחובר אז גם לפניות אין גישה, וכשה-VPN מנותק אז יש גישה לפניות.
ולכן גם לא עזר התקנה מחדש של החסימה, כי לא זה מה שאשם.

וכשהבעיה ב-VPN אז בודאי שקליקאון יכול ועוזר הרבה במקרים כאלה עם כל המסירות.
drive
משתמש וותיק
 
הודעות: 49
הצטרף: 13 דצמבר 2015, 23:48
שלח תודה: 12 פעמים
קיבל תודה: 28 פעמים

הבא

חזור אל נט-פרי - כללי

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: all bots ו 0 אורחים

Fatal: ./cache/ is NOT writable.